DDB Helsinki vahvistaa McDonald’s-tiimiään

DDB Helsinki vahvistaa McDonald’s-tiimiään
Lauri Vassinen

Ylärivissä vasemmalta markkinointipäällikkö Olli Tiainen McDonald’s, markkinointipäällikkö Nanna Järvinen McDonald’s, vastaava luova johtaja Joni Kukkohovi DDB, markkinointijohtaja Christoffer Rönnblad McDonald’s. Alarivissä operatiivinen johtaja Matti Cornér OMD, asiakkuusjohtaja Mats Nyström DDB ja senior creative Antti Einiö DDB.

DDB Helsinki värväsi konkaritekijät Antti Einiön ja Mats Nyströmin McDonald´s-tiiminsä vahvistuksiksi.

DDB Helsinki muutti kesän aikana Lauttasaaren sillan kupeesta Kampin Lapinlahdenkadulle. Samalla toimisto vahvisti rivejään rekrytoimalla McDonald’s-tiimiin kaksi kokenutta suunnittelijaa: copywriter ja senior creative Antti Einiön sekä asiakkuusjohtaja Mats Nyströmin.

Einiö on työskennellyt suunnittelijana Bob Helsingissä ja luovana johtajana muun muassa Kingissä ja Valveella. Bobin ajoilta tuttu työpari McDonald’s-tiimissä  on myös DDB:n vastaava luova johtaja Joni Kukkohovi.

Mats Nyström jäi vuosi sitten Toinen PHD:sta sapatille ja aloitti alkuvuodesta Valveella strategiajohtajana. Yhteisiä askelmerkkejä ei kuitenkaan löytynyt ja mies oli sopivasti vapailla markkinoilla samaan aikaan, kun Einiö oli siirtymässä DDB:lle ja McDonald’s-tiimi etsi myös uutta asiakkuusjohtajaa.

”McDonald’sissa tehdään modernia tiedolla johdettua markkinointia hyvällä luovalla kulmalla, jota on todella kiinnostavaa päästä mukaan tekemään ja kehittämään. Tämä on juuri sitä, mihin itsekin uskon, enkä siksi edes harkinnutkaan muita vaihtoehtoja, kun kuulin tästä”,  sanoo Nyström innostuneena.

”Olen iloinen, että saamme tiimimme vahvistettua kovilla ammattilaisilla. Olemme ketjuna viime aikoina investoineet paljon ravintolakokemukseen ja ruokaan sekä uudistaneet markkinointia. Haemme luonnollisesti kasvua ja siinä kumppaneidemme rooli on keskeinen yhdessä ketjun yrittäjien kanssa”, sanoo McDonald’s Finlandin markkinointijohtaja Christoffer Rönnblad.

0 Comments

Leave a reply